Możliwości Google Ads
Reklama kontekstowa to rodzaj reklamy skoncentrowanej na potrzebach konkretnego użytkownika. Jego treść jest semantycznie powiązana z głównym słowem kluczowym wprowadzonym w ciągu wyszukiwania. Reklama kontekstowa Google dzieli się na następujące typy:
-
Reklama kontekstowa w wyszukiwarce
-
Reklama displayowa
-
Remarketing
-
Reklama wideo (reklama na Youtube)
-
Reklama aplikacji mobilnych
-
Reklama w Gmail
Reklama kontekstowa w wyszukiwarce
Pojawia się w wynikach wyszukiwania, gdy pasuje do zapytania użytkownika. Jest to najbardziej ukierunkowany rodzaj reklamy, ponieważ konieczne jest określenie, które słowa kluczowe będą wykorzystywane do wyświetlania reklam.


Reklama produktowa (Merchant)
Rodzaj reklamy dla sklepów internetowych. Takie reklamy składają się z obrazu produktu, ceny, nazwy produktu i sklepu sprzedawcy. Produkty są wyświetlane, jeśli żądanie użytkownika jest zgodne z treścią stron serwisu.


Reklama displayowa kontekstowa
Reklama displayowa kontekstowa to banery reklamowe wyświetlane w milionach witryn internetowych. Dzięki temu możesz przekazać swoją ofertę ogromnej liczbie osób. Dostępne są wiele opcji targetowania do segmentacji odbiorców. Banery reklamowe zawierają logo firmy, które przyczynia się do rozpoznania marki, a także wszelkie niezbędne informacje o Twojej ofercie.


Opracowanie i wdrożenie strategii reklamowej
Prawidłowo skonfigurowana reklama kontekstowa zwiększa liczbę zapytań o markę w wynikach organicznych, co z kolei pozytywnie wpłynie na świadomość marki i promocję serwisu. Start kampanii przebiega zgodnie z planem:
-
Wybór wyszukiwarki do umieszczenia. Najpopularniejszą reklamą jest Google Ads.
-
Wybór rodzaju reklamy kontekstowej.
-
Wybór kluczowych fraz.
-
Orientacyjne wyliczenie budżetu na podstawie kosztu kliknięcia i ilości przewidywanych wizyt na stronie.
-
Analiza konkurencji.
-
Kompilacja tekstów ogłoszeń zgodnie z zasadami wybranego systemu. Dobór optymalnych rozszerzeń dla reklam.
-
Prawidłowe rozmieszczenie stron docelowych witryny, do których trafią użytkownicy po kliknięciu reklam. Umieszczanie tagów UTM.
-
Konfigurowanie targetingu na wiek, czas i lokalizację geograficzną.

Analiza
konkurencji

Opracowanie i zatwierdzenie strategii reklamowej

Konfigurowanie kampanii reklamowych

Uruchamianie
reklamy

Kontrola i optymalizacja kampanii reklamowych
W pracy z reklamą kontekstową bardzo ważnym wskaźnikiem jest wiedza i profesjonalizm wykonawców. Złe ustawienie kampanii reklamowych doprowadzi do wyczerpania budżetu i braku wyników. Naprawdę słuszną decyzją byłoby zamówienie reklamy kontekstowej dla Twojej firmy od profesjonalistów, którzy znają wszystkie niuanse jej konfigurowania i są skoncentrowani na wynikach.
Niektóre rezultaty naszej pracy
W pełni wykorzystamy każdy budżet reklamowy Google


OOO TPP „VESTA”
Firma „VESTA” z powodzeniem działa na rynku wyrobów walcowanych od 2003 roku. Główna działalność: kompleksowe zaopatrywanie producentów przemysłu stoczniowego, maszynowego i budowlanego, spożywczego i chemicznego w stale nierdzewne i specjalne, wyroby z metali kolorowych, elementy rurociągów.


«Świat Podłóg i Dekoracji»
Firma «Świat Podłóg i Dekoracji» specjalizuje się w sprzedaży wykładzin podłogowych, tapet ściennych, dekoracji sztukatorskich oraz zasłon od klasy „economy” do „luxury”. Ideą firmy jest zapewnienie klientowi jak najszerszego asortymentu towarów i usług na cele budowlane.


Depilacja laserowa «The Girls»
Historia «The Girls» ma 6 lat i 4 salony w Kijowie. Każdy z salonów ma swój niepowtarzalny design, swoją ciepłą atmosferę, ale jednocześnie łączą je jednolite standardy jakości obsługi. To główna cecha sieci salonów The Girls.
Potrzebujesz reklamy kontekstowej i
analizy kampanii reklamowych?
Przygotujemy i uruchomimy kampanie reklamowe, począwszy od analizy niszy i konkurencji, aż po uruchomienie i optymalizację działania samych kampanii.
Jeśli wcześniej uruchomiłeś reklamę kontekstową, przeanalizujemy ustawienia Twojego konta reklamowego: żądania, metody targetingu i ogólnie skuteczność reklamy. Przygotujemy listę błędów i rekomendacje dotyczące poprawy jakości reklamy, a także terminów i kosztów pracy.

Pakiety usług
Ruch
Kompleksowa konfiguracja Google Ads w celu przyciągnięcia ruchu
Cel: liczba kliknięć
Typ KR: Sieć wyszukiwania
Typ KR: Sieć medialna
Konfiguracja kampanii
Podłączanie do Google Analytics
Moderacja, analiza i optymalizacja
Raportowanie za wybrany okres
Konwersje
Konfiguracja Google Ads w celu osiągnięcia KPI według liczby konwersji
Cel: liczba konwersji
Typ KR: Sieć wyszukiwania
Typ KR: Sieć medialna
Remarketing
Podłączanie do Google Analytics
Moderacja, analiza i optymalizacja
Raportowanie za wybrany okres
Dla E-COMMERCE
Konfiguracja Google Ads dla sklepów internetowych
Cel: liczba konwersji
Typ KR: Sieć wyszukiwania
Typ KR: Kampania handlowa
Remarketing dynamiczny
Podłączanie do Google Analytics
Moderacja, analiza i optymalizacja
Raportowanie za wybrany okres
Jednorazowe
Usługi specjalisty ds. reklamy kontekstowej
- Audyt konta Google Ads
- Jednorazowa konfiguracja kampanii w Sieci Wyszukiwania / Sieci Reklamowej / Gmail / YouTube
- Konfiguracja remarketingu
- Konfiguracja automatyzacji pracy KR
- Podłączanie i konfiguracja Google Analytics
- Konsultacje osobiście / telefonicznie / w telegram
Nie jesteś gotowy na wybór pakietu?
Dowiedz się, ile nowych zainteresowanych osób miesięcznie odwiedzi Twoją witrynę dzięki odpowiedniej reklamie kontekstowej.
Nasze zalety
Nasza firma jest certyfikowanym partnerem Google. Jesteśmy świadomi wszystkich innowacji i wymagań dotyczących kampanii reklamowych i stale pracujemy nad poprawą skuteczności naszych kampanii reklamowych. Jak najszybciej uruchomimy projekt, który w pełni spełni Twoje oczekiwania. Specjaliści studia przeanalizują grupę docelową, zbadają zapotrzebowanie potencjalnych klientów i oferty konkurencji, po czym jakościowo skonfigurują kampanię reklamową.
-
01
Ponad 9 lat doświadczenia w marketingu internetowym
-
02
Certyfikowani specjaliści Google ADS
-
03
Nad każdym projektem pracuje od jednego do trzech specjalistów
-
04
Przyciągnięto ponad 1 100 000 użytkowników na strony internetowe naszych klientów w 2020 roku
-
05
Ponad 18 000 konwersji otrzymanych w 2020 r.
-
06
Ponad 300 skonfigurowanych kampanii reklamowych
Aby zamówić naprawdę skuteczną kampanię reklamową, zadzwoń do nas lub wypełnij wniosek online. Reklama kontekstowa, dostosowana do wszystkich wymagań, to inwestycja, która szybko się zwraca i zaczyna przynosić zyski.
Dlaczego warto zamówić reklamę kontekstową?

Najszybszy kanał do przyciągnięcia docelowego ruchu

Dodatkowy kanał sprzedaży

Szybki wzrost zysków

Zwiększenie świadomości nowej marki / produktu
Nie znalazłeś swojej niszy?
Przeprowadzimy DARMOWY audyt Twojej niszy i głównych konkurentów.
Wśród naszych klientów






























Potrzebujesz skutecznej reklamy kontekstowej dla swojego produktu? Możesz zamówić u nas założenie i uruchomienie kampanii na korzystnych warunkach!
Możesz uzyskać bezpłatną konsultację, wypełniając poniższy formularz.
Możesz być zainteresowanym także tym: