Konfigurowanie reklamy ukierunkowanej

Targetowanie to technologia marketingowa, która pozwala wybrać grupę docelową spośród ogółu odbiorców i pokazać jej ofertę reklamową. Mówiąc dokładniej, użytkownikom Internetu wyświetlane są reklamy, które są dopasowane do ich zapytań. Konfigurowanie reklamy ukierunkowanej to usługa, która pozwala zapewnić maksymalne pokrycie grupy docelowej.

Jak działa reklama ukierunkowana?

Użytkownicy sieci społecznościowych pozostawiają na swoich osobistych stronach ogromną ilość danych o swoich hobby i zainteresowaniach. Te informacje dają marketerom dużą przewagę w personalizacji reklam. Skuteczność takiej reklamy tłumaczy się tym, że użytkownik widzi ją w momencie, gdy potrzebuje określonej usługi/produktu.

Ustawienie celu (targetu) składa się z kilku etapów:

Analiza podaży i rynku konkurentów

Stworzenie portretu grupy docelowej

Planowanie czasu i budżetu

Definiowanie parametrów reklamy

Rozpoczęcie i kontrola kampanii reklamowej

Reklamy występują w różnych rodzajach i w celu prezentacji konkretnego produktu, możliwość publikacji dobierana jest indywidualnie.

Ogłoszenia różnią się rodzajem publikacji:

  • VISUAL
    (obraz, tekst i zdjęcie, wideo)

  • OPCJA PŁATNOŚCI
    (za obejrzenie lub za kliknięcie)

  • PREZENTOWANY OBIEKT
    (produkt, marka, wydarzenie)

Aby targetowanie przyniosło oczekiwany efekt, bardzo ważne jest kompetentne opracowanie strategii promocji. Do określenia odbiorców wykorzystywane są wyniki analityczne i specjalne narzędzia.

Jakie są rodzaje targetowania?

Targetowanie tematyczne to wyświetlanie publikacji reklamowych wyłącznie na tych stronach, których treść odpowiada promowanemu produktowi lub usłudze.

Lokalna reklama ukierunkowana to wyświetlanie reklam użytkownikom znajdującym się w określonym promieniu od punktu sprzedaży.

Targetowanie epizodyczne pozwala przyciągnąć klientów w określonym czasie. Jest to przydatna funkcja dla klubów nocnych, restauracji i usług dostawczych.

Możesz także uruchomić reklamę ukierunkowaną na cele społeczno-demograficzne. Uwzględnia wykształcenie, stan cywilny i wiek użytkowników.

Targeting behawioralny pozwala kierować reklamy do użytkowników, którzy często odwiedzają określone miejsca i instytucje

Ustawienia targetowanych reklam pozwalają również ograniczyć liczbę wyświetleń reklamy na użytkownika.

Omówmy wszystkie szczegóły
realizacji projektu

Zloż wniosek o szczegółowej konsultacje

    Klikając przycisk, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

    Dlaczego usługi reklamy targetowanej są wygodne?

    Po opłaceniu kampanii reklamowej można ją od razu uruchomić. W sieciach społecznościowych możesz jednocześnie prowadzić kilka różnych kampanii tego samego produktu, skierowanych do różnych odbiorców.

    Możesz zamówić reklamę targetowaną z możliwością jej zmiany w dowolnym momencie. Wbudowane statystyki pozwalają ocenić skuteczność obranej strategii oraz skuteczność każdego ogłoszenia.

    Po wstępnej analizie możesz dowiedzieć się, ile kosztuje reklama targetowana dla konkretnego produktu. Na ostateczną cenę konfiguracji wpływ ma złożoność i specyfika promowanego produktu, charakterystyka grupy docelowej oraz pożądana prędkość uzyskiwania wyników.

    Obraz przedstawia konfigurację i uruchomienie ukierunkowanej reklamy

    W jakich sieciach społecznościowych mogę tworzyć i konfigurować reklamy?

    Facebook

    Facebook jest obecnie najpopularniejszą platformą do targetowania reklam. Oferuje elastyczny i szczegółowy system ustawień zarówno klasycznych, jak i bardziej wyspecjalizowanych filtrów. Osobno można wybrać urządzenia do wyświetlania publikacji (smartfon, tablet i komputer).

    Instagram

    Instagram to najpopularniejsza platforma reklamowa, zaprojektowana wizualnie z zachowaniem wysokiej jakości i smaku. Sieć społecznościowa ma młodych odbiorców i jest częściej wykorzystywana do zwiększania świadomości marki. Dla fotografów, biur podróży i cukierni, ta strona jest idealna.

    YouTube

    Jeśli chodzi o publikację wideo, YouTube może być dobrym wyborem. Platforma pozwala zdobyć nawet najmłodszą publiczność. Reklamy mogą być wyświetlane przed innymi filmami lub na stronie głównej. W ustawieniach dostępna jest opcja, która pozwala wyłączyć pomijanie reklam.

    Koszt reklamy targetowanej może obejmować przygotowanie wszystkich niezbędnych tekstów i obrazów. Oferujemy kompleksową personalizację pod klucz i świadczymy wszystkie powiązane usługi. Reklamy naszej agencji wyglądają jasno, soczyście i nowocześnie.

    Co oferuje nasze studio internetowe?

    Obraz przedstawia proces konfigurowania reklamy ukierunkowanej

    Możesz zamówić u nas ustawienie reklamy ukierunkowanej z realizacją w możliwie najkrótszym czasie. Przygotowujemy reklamy do różnorodnych zadań biznesowych i wiemy, jakie podejście jest potrzebne dla każdej grupy docelowej. Aby promować towary i usługi, przeprowadzamy dogłębną analizę nisz biznesowych.

    Nasi eksperci są gotowi zaoferować najlepszą platformę reklamową, dobrać odpowiednie zasoby tematyczne, skomponować tekst i przygotować obrazy do reklam. Możesz dowiedzieć się o cenie za konfigurowanie reklamy ukierunkowanej, jeśli skontaktujesz się z nami w celu konsultacji, korzystając z podanych danych kontaktowych

    Ile kosztuje dostosowanie? Jak zamówić kalkulację ceny?

    Chętnie obliczymy koszt kampanii reklamowej Twojego produktu i odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące usługi. Nasze studio internetowe jest otwarte zarówno na jednorazową, jak i stałą współpracę w celu promocji Twojej marki.

    Potrzebujesz skutecznej, ukierunkowanej reklamy swojego produktu? Możesz zamówić u nas przygotowanie i uruchomienie kampanii na korzystnych warunkach!

    Możesz otrzymać bezpłatną konsultację, przesyłając poniższy formularz.

      Klikając przycisk, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.