Przy tworzeniu stron internetowych opracowanie indywidualnego projektu to jeden z głównych wydatków. Niektórzy klienci nie doceniają jego znaczenia i wybierają standardowe koncepcje. Są pewni, że design jest tylko zewnętrzną powłoką zasobu, co nie wpływa na jego skuteczność.
Z naszego doświadczenia wynika, że dobry projekt to poważne narzędzie marketingowe, które sprzedaje Twój produkt!
Redesign to jedna z najpopularniejszych usług studia internetowego, to ona umożliwia przeprowadzenie analizy porównawczej. Zazwyczaj wynik to:

Znaczący wzrost współczynnika konwersji

Rosnące zainteresowanie i lojalność klientów

Wzrost średniego czeku i całkowitej liczby sprzedaży

Poprawa czynników behawioralnych i zmniejszenie liczby odmów

Optymalizacja struktury zasobów i uproszczenie jego interfejsu

Zdolność adaptacyjna dla wszystkich urządzeń i łatwość czytania
Wysokiej jakości design to Twoja twarz w Internecie i sprzedaż emocji!
Aby odwiedzający sklep internetowy zostawił zamówienie na produkt, nie wystarczy tylko atrakcyjnej oferty marketingowej. Strona powinna budzić zaufanie i sprawiać wrażenie rzetelnej firmy. Ponadto, w ogólnym kontekście zasobu, Twój produkt może być prezentowany na różne sposoby.
Narysujmy analogię ze sklepami offline i wrażeniem odwiedzających. Jeśli od dawna nikt nie zajmował się elewacją budynku, czcionki na metkach i plakatach nie wyglądają harmonijnie, a w pobliżu nie ma sprzedawców, którzy mogliby złożyć zamówienie, zwiedzający najprawdopodobniej szybko zdecyduje się na wyjazd konkurentowi.
W ten sam sposób działa projekt sklepu internetowego. Zgadzam się, że nieaktualna strona internetowa może zostać zidentyfikowana nawet przez osobę, która jest daleka od tworzenia stron internetowych. Brak struktury interfejsu, niechlujny układ i przetwarzanie obrazu, nieproporcjonalne czcionki odstraszają użytkowników.
Stylowy i nowoczesny design zapewnia nie tylko przyjazność dla użytkownika. Budzi zaufanie, wywołuje pozytywne wrażenie i systematycznie przygotowuje do zakupu towaru!

Wyjątkowość to najlepsza cecha konkurencyjności
Projekt landing page’a powinien sprzedawać nie tylko konkretny produkt, ale również emocje z nim związane. Aby to zrobić, marketerzy dokładnie badają sam produkt, jego funkcje i oferty konkurencji. Na podstawie tych danych możesz stworzyć oryginalną i atrakcyjną koncepcję dla klienta!
Głównym wrogiem udanego projektowania są klisze w obrazach i kolorach. Na przykład strona docelowa dla stomatologii w jasnozielonych kolorach i ze śnieżnobiałym uśmiechem pacjenta na głównym zdjęciu nie będzie się różnić od swoich analogów. Trudno oczekiwać wysokiego procentu konwersji z takiej strony.
Oczywiście nie dla każdego biznesu nietuzinkowe rozwiązania są odpowiednie. W przypadku strony internetowej centrum fitness lub przestrzeni artystycznej będą idealnym rozwiązaniem. Ale w przypadku strony docelowej do sprzedaży leków lub plastikowych pojemników nie są już odpowiednie. Innymi słowy, w każdym przypadku potrzebne jest indywidualne rozwiązanie.
Jak dokładnie projekt wpływa na konwersje?
Formacja klienta ze zwykłego gościa odbywa się poprzez przemyślane i jasne sposoby interakcji. To właśnie za pomocą interfejsu gość systematycznie zmierza w kierunku celu, czy to jest to formularz zamówienia, czy numery telefonów kontaktowych do Twojego menedżera.
Każdy element i piktogram na stronie powinien wyglądać estetycznie, aby zatrzymać odwiedzającego i doprowadzić go do zamierzonej docelowej akcji. Projektanci, którzy tworzą udane projekty, zwykle mają wieloletnie doświadczenie i imponującą ilość przestudiowanych materiałów.
Ogromne znaczenie ma obecność efektów wizualnych na stronie oraz wygodnych przycisków zapewniających komfort interakcji. W przypadku dużych zasobów internetowych interfejsy nie są opracowywane w ciągu jednego dnia. Ważne jest, aby zrozumieć, że piękna strona internetowa, która odniosła sukces estetyczny i komercyjny, nie zawsze jest tym samym.
Czasami trzeba maksymalnie odwrócić uwagę klienta od powłoki i skoncentrować jego uwagę na produkcie. Może to dotyczyć materiałów lub akcesoriów budowlanych, usług biznesowych i określonych produktów. Ale najczęściej ważne jest, aby klient zrobił kompleksowe wrażenie solidnym projektem!

Jaki układ powinien znajdować się w Twojej witrynie?
Wyobraź sobie siebie jako marketera i postaw się w sytuacji swojego klienta. Co Cię martwi przy wyborze produktu, jakimi cechami byłbyś szczególnie zainteresowany i na jakich przewagach nad konkurencją by Ci zależało? Zrób listę pozytywnych skojarzeń przy zakupie produktów.
Rozwój osobistego designu to duży nakład pracy, który obejmuje nie tylko część wizualną. To kreatywna odpowiedź na potrzeby i bolączki grupy docelowej Twojego produktu. Design i opakowanie są tym, co sprzedaje produkt i wyróżnia go spośród wielu konkurentów.
Nasze studio internetowe zajmuje się tworzeniem stron internetowych od podstaw i możesz skontaktować się z nami w celu realizacji projektu o dowolnym stopniu skomplikowania. Dla tych, którzy mają już stronę internetową, przyda się usługa przeprojektowania (Redesign). Pozwoli Ci to nadać zasobowi nowe życie i osiągnąć wzrost współczynników konwersji.
Sprawdź nasze portfolio na stronie, do wszystkich projektów podchodzimy z entuzjazmem i jesteśmy gotowi znaleźć najlepsze rozwiązanie dla Twojej strony!
Uwagi